niedziela, 30 października 2016

Idea bloga

Coraz bardziej lubię filozofię. Możliwe, że pójdę na studia w tym kierunku. Zakładam więc bloga, który - mam nadzieję - pomoże mi usystematyzować moją wiedzę o filozofii. Ale najważniejsze: mam zamiar publikować tutaj swoje własne przemyślenia filozoficzne.
Teraz kilka uwag, jak wyobrażam sobie bloga:

  • Lubię, gdy notki nie są za długie, więc będę je dzielił na części.
  • Z moją weną jest różnie, więc mogę mieć długie przerwy w publikowaniu.
  • Lubię wstawiać różne notki informacyjne.
  • Mam wiele pomysłów, ale często trudno mi je realizować, więc nie każdy projekt zostanie ukończony.
  • Wyglądem bloga zajmę się… kiedyś.
  • Spróbuję jakoś promować bloga, ale nie wiem jeszcze w jaki sposób.
  • Postaram się zapewnić przejrzystość, spróbuję jakoś używać tagów.
  • Może o czymś zapomniałem, to będę pisał później.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz